KONTORASSISTENT YDELSER I ISHØJ
Vores skræddersyede kontorassistentydelser er designet til at understøtte netop din virksomhed i Ishøj, uanset om det drejer sig om frokostklargøring, opfyldning af kaffestationen eller noget helt tredje.
- Frokostklargøring og rengøring
- Opfyldning og rengøring af kaffestationen, så du altid kan nyde en frisk kop kaffe.
- Effektiv postsortering
- Funklende mødelokaler
- Indkøb og bestilling af forsyninger og kontorartikler
- Ad hoc-opgaver
Er der en specifik ydelse, du har brug for, som ikke er nævnt? Vær sikker på, at vores kontorassistent kan hjælpe. Med deres alsidighed og forpligtelse er de parate til at møde ethvert unikt behov din virksomhed måtte have i Ishøj.
VORES KONTORASSISTENTER
Muna, Arif, Feven og andre er klar til at gøre en forskel i dit kontor i Ishøj. Deres fleksibilitet og dedikation betyder, at dit kontor altid vil være i de bedste hænder.
VORES SERVICEGARANTI
I Ishøj ved vi, at tillid er hjørnestenen i ethvert samarbejde. Derfor sørger vi for, at du altid har en konstant, pålidelig kontaktperson. Vi tager os af al oplæring og onboarding, og i de sjældne tilfælde, hvor der er behov for det, sørger vi for en kvalificeret afløser.
- Det er altid den samme person, I møder.
- Vi tager os af oplæring og onboarding.
- Vi sørger for en afløser, når vores folk er syge eller holder ferie.
- I slipper for medarbejderadministration.
KVALIFICEREDE KONTORASSISTENER
Vores kontorassistenter, som er aktive i Ishøj, er nøje udvalgt for at sikre den højeste standard af service. Med en dyb forståelse for lokalområdet, kombineret med deres faglige kvalifikationer, er vores team klar til at støtte din virksomhed til fulde.
- Flydende dansk eller engelsk.
- Erfaring med at servicere køkken og/eller kontor.
- Dansk hygiejnebevis.
- Højt humør og et godt mindset.
PRIS
- Vi beder om 250 kr./timen.
Vi tror på gennemsigtighed, så her er en gennemgang af, hvordan vi fordeler pengene.
- 183 kr.
Medarbejderudgifter dækker 150 kr. i basisløn plus 4 % pension, 12,5 % feriepenge, 2 % kulturel bonus, 2 % performancebonus samt indbetaling til Samlet Betaling.
- 40 kr.
Operationelle udgifter (estimeret) til rekruttering, oplæring, onboarding, arbejdstøj og -udstyr, sygefravær, kundesucces, forsikringer og den slags.
- 27 kr.
Administrative udgifter (estimeret) til back office-opgaver, HR og IT.
Et eventuelt overskud efter ovenstående udgifter er betalt går til den løbende udvikling og forbedring af FOLKS og vores ydelser.
LEDER DU EFTER EN KONTORASSISTENT I ISHØJ?
Lad FOLKS hjælpe dig. Med vores dedikerede team af kontorassistenter i Ishøj, kan vi sikre, at dit kontor altid fungerer på højeste niveau. Fra administrativ støtte til mødekoordinering, er vores kontorassistenter klar til at sikre, at dit kontor ikke bare fungerer – men trives.
Oplev forskellen med FOLKS og sikre dig, at dit kontor får den støtte, det fortjener. Med vores skræddersyede løsninger, dedikerede team og dybtgående kendskab til det lokale marked, er FOLKS din bedste partner for kontorassistentstøtte i Ishøj.
CHIT CHAT WITH FRIENDLY FOLKS
FAQ
Vores kontorassistance indebærer hjælp til en bred vifte af administrative og praktiske opgaver såsom frokostklargøring og rengøring, opfyldning og rengøring af kaffestationen, postsortering, funklende rene mødelokaler, indkøb og bestilling af forsyninger og kontorartikler og diverse ad hoc-opgaver. Vores kontorassistenter er fleksible og tilpasser sig jeres specifikke behov og ønsker.
Vi tager fortrolighed og datasikkerhed meget alvorligt. Vores kontorassistenter underskriver fortrolighedserklæringer og følger strenge sikkerhedsprotokoller for at sikre, at jeres data og oplysninger behandles med den største sikkerhed og fortrolighed.
Ja da! Vi har fuld forståelse for, at virksomheders behov kan ændre sig over tid. Vi er fleksible og tilpasser vores kontorassistance, så det skræddersys til jeres skiftende behov. Vi er altid lydhøre overfor jeres ønsker. Sådan sikrer vi os, at vores kontorassistenter bidrager med lige netop det, I har brug for.
Har I flere spørgsmål, eller ønsker I at høre mere om vores kontorassistenter, er I velkomne til at kontakte os. Vores team er klar til at besvare alle spørgsmål og hjælpe jer med at finde den rette løsning til netop jeres behov.