KONTORASSISTENT

Med en kontorassistent på holdet, kan I fokusere på det, der betyder noget for jer. Vi tager os af de daglige rutiner og uundgåelige ad hoc-opgaver, så arbejdsdagen kører som smurt.

VORES KONTORASSISTENTYDELSER

Vores kontorassistentydelser er skræddersyede til at understøtte og forbedre din virksomhedes administrative og praktiske funktioner. Vi tilbyder en bred vifte af ydelser:

Med FOLKS har I altid et rent og indbydende spiseområde. Vores kontorassistenter håndterer alt fra forberedelse til oprydning.

Kaffe er ofte kontorets pulsårer, og vi sørger for, at jeres kaffestation altid er velopfyldt og skinnende ren. En frisk kop kaffe er aldrig langt væk på et kontor serviceret af FOLKS.

Effektiv håndtering af posten sparer tid og reducerer rod. Vores assistenter sørger for nøjagtig og rettidig sortering og distribution af al jeres post.

Et rent og velorganiseret mødelokale er afgørende for et produktivt møde. Vi sørger for, at disse rum altid er præsentable og klar til brug.

Vi holder øje med jeres lager af kontorartikler og sørger for rettidige indkøb og genbestillinger, så I aldrig står uden nødvendige materialer.

Har I brug for en ydelse, der ikke er på listen, kan vi helt sikkert også være behjælpelige med den. Uanset hvilke specifikke behov jeres virksomhed har, kan vores kontorassistenter tilbyde skræddersyet support, så I har mere tid til at fokusere på kerneopgaverne

Muna, Arif og Feven er fleksible, og klar til at hjælpe. Vi beder blot om en dagvagt på minimum fire timer eller et ugentligt timetal på minimum 20.

I er unikke, ligesom jeres behov. Kontakt os, så vi kan finde en individuel serviceplan til jer!

Vi arbejder også sammen med

Service Simplified: Practical Details

VORES SERVICEGARANTI

VORES KONTORASSISTENT SERVICEGARANTI

Vi ønsker at give tryghed og sikre jer den bedste oplevelse, når I vælger vores kontorassistenter. Derfor tilbyder vi følgende servicegarantier:

  • Det er altid den samme person, I møder.
  • Vi tager os af oplæring og onboarding.
  • Vi sørger for en afløser, når vores folk er syge eller holder ferie.
  • Det er altid den samme person, I møder.
  • I slipper for medarbejderadministration.
HVORFOR VÆLGE OS

HVORFOR VÆLGE VORES KONTORASSISTENTER TIL JERES KONTOR?

Det er handler ikke kun om at få tingene gjort – men om at få dem gjort rigtigt. Med en kontorassistent fra FOLKS, får I en pålidelig og dedikeret støtte, der forstår vigtigheden af et velfungerende kontor. De sørger for, at hver dag på kontoret ikke bare er produktiv, men også behagelig.

Investeringen i en FOLKS kontorassistent betyder, at I får mere end bare en hjælpende hånd – I får et teammedlem, der bidrager til en mere organiseret, effektiv og glat arbejdsdag. Gør plads til innovation og vækst, mens vi tager os af resten. Med FOLKS er jeres kontor i de bedste hænder.

KONTORASSISTENT KVALIFIKATIONER

FOLKS KONTORASSISTENT KVALIFIKATIONER

Vores kontorassistenter er nøje udvalgt og har høje kvalifikationer for at sikre, at de leverer den bedst mulige service til jer. Når I vælger vores kontorassistance, kan I forvente, at vores folk har følgende kvalifikationer.

  • Flydende dansk eller engelsk.
  • Erfaring med at servicere køkken og/eller kontor.
  • Dansk hygiejnebevis.
  • Det er altid den samme person, I møder.
  • Højt humør og et godt mindset.
HVOR MEGET FOLK BLIVER BETALT

HVOR MEGET FOLK BLIVER BETALT

Når du ansætter FOLKS, støtter du en ændring af tankegangen; de folk, der gør vores hverdag arbejdsdygtig, fortjener ordentlig lønninger, påskønnelse og fair forhold.

  • 150 DKK Grundtimelønnen
  • 12,5 % til feriepenge
  • 5 % til pension

Men det er ikke alt; her er et overblik over de ekstra frynsegoder, vi tilbyder vores medarbejdere:

  • Sygedagpenge
  • Betalt barselsorlov
  • Gave til en særlig dag
  • Et rentefrit lån på op til 10.000 kr.
  • Årlig bonus

Apropos årsbonus: 2% af vores nettoresultat (efter skat) fordeles blandt alle teammedlemmer baseret på de timer, de har arbejdet i kalenderåret. Selvom det økonomiske år ikke giver profit, er et sikkert beløb garanteret som et tegn på påskønnelse til vores dedikerede medarbejdere.

FAQ

FAQ

Hvor hurtigt kan jeg begynde?

Hos Folks sikrer vi hurtig og effektiv levering af kontorassistent services. Vores team kan være klar til at hjælpe jer, så snart vi har en god oversigt over jeres behov og opgaver, og vi har været i stand til at hjælpe vores kunder inden for 2 uger.

Vi holder jer informeret hele vejen igennem og bevarer gennemsigtigheden. Vores detaljerede træningsprogram, som ledes af rutinerede og kompetente medarbejdere, sikrer, at jeres nyt kontorassistent person er helt forberedt på at opfylde jeres behov i løbet af en måned.


Hvad hvis vi har brug for hjælp til opgaver uden for normal arbejdstid?

Vi er her for jer, når I har brug for os, også uden for normal arbejdstid. Det kan være om aftenen, i weekenden eller på helligdage, og det kan også være ved receptioner og firmafester - bare fortæl os hvornår, så er vi der, med kort varsel.

Og til de akutte situationer sikrer vores on-call service hurtig hjælp med kontorassistent opgaver.

Kontakt os når som helst, så vi kan sikre, at jeres virksomhed kører problemfrit 24/7.


Er der et minimumsbehov for at bruge jeres kontor assistent service?

Vi foreslår, at I bruger minimum 3-4 timer om dagen, i alt ca. 15-20 timer om ugen, på at bruge vores kontorassistent løsninger. Det garanterer, at vi kan give jer konsistent support i hele ugen, og det sikrer, at vores folk kan holde fast i jeres virksomhed på lang sigt.

For on-call-løsninger tilbyder vi fleksible muligheder, der passer til jeres behov. Det kan være 3-4 timer om dagen, hele vagter eller 2-3 dages assistance i forbindelse med sygefravær - vi kan tilpasse vores on-call kontorassistent service, så de passer til jeres behov.

Bare fortæl os om jeres præferencer, så sørger vi for, at I får den support, I har brug for, når I har brug for den.


Hvordan stopper eller pauser man sin kontor assistent service?

Hvis I finder ud af, at I skal holde en pause eller stoppe jeres kontor assistent service, er I bare et opkald eller en besked væk. Vi forstår, at situationerne ændrer sig, og vi vil gerne hjælpe jer med eventuelle ændringer.

Det er vigtigt at nævne, at efter de første tre måneders prøveperiode, er der generelt en tre måneders opsigelsesfrist. Men der kan gøres undtagelser under visse omstændigheder.

KONTAKT

Har du forslag til forbedringer, brug for hjælp eller en god banke-banke-på-joke?