VORES KONTORASSISTENTYDELSER
Vores kontorassistentydelser er skræddersyede til at understøtte og forbedre virksomhedens administrative og praktiske funktioner. Vi tilbyder en bred vifte af ydelser, herunder:
- Frokostklargøring og rengøring.
- Opfyldning og rengøring af kaffestationen.
- Postsortering.
- Funklende mødelokaler.
- Indkøb og bestilling af forsyninger og kontorartikler.
- Ad hoc-opgaver.
Har I brug for en ydelse, der ikke er på listen, kan vi helt sikkert også være behjælpelige med den. Uanset hvilke specifikke behov jeres virksomhed har, kan vores kontorassistenter tilbyde skræddersyet support, så I har mere tid til at fokusere på kerneopgaverne
Muna, Arif og Feven er fleksible, og klar til at hjælpe. Vi beder blot om en dagvagt på minimum fire timer eller et ugentligt timetal på minimum 20.
VORES SERVICEGARANTI
Vi ønsker at give tryghed og sikre jer den bedste oplevelse, når I vælger vores kontorassistenter. Derfor tilbyder vi følgende servicegarantier
- Det er altid den samme person, I møder.
- Vi tager os af oplæring og onboarding.
- Vi sørger for en afløser, når vores folk er syge eller holder ferie.
- I slipper for medarbejderadministration.
FOLKS KVALIFIKATIONER
Vores kontorassistenter er nøje udvalgt og har høje kvalifikationer for at sikre, at de leverer den bedst mulige service til jer. Når I vælger vores kontorassistance, kan I forvente, at vores folk har følgende kvalifikationer.
- Flydende dansk eller engelsk.
- Erfaring med at servicere køkken og/eller kontor.
- Dansk hygiejnebevis.
- Højt humør og et godt mindset.
PRIS
- Vi beder om 250 kr./timen.
Vi tror på gennemsigtighed, så her er en gennemgang af, hvordan vi fordeler pengene.
- 183 kr.
Medarbejderudgifter dækker 150 kr. i basisløn plus 4 % pension, 12,5 % feriepenge, 2 % kulturel bonus, 2 % performancebonus samt indbetaling til Samlet Betaling.
- 40 kr.
Operationelle udgifter (estimeret) til rekruttering, oplæring, onboarding, arbejdstøj og -udstyr, sygefravær, kundesucces, forsikringer og den slags.
- 27 kr.
Administrative udgifter (estimeret) til back office-opgaver, HR og IT.
Et eventuelt overskud efter ovenstående udgifter er betalt går til den løbende udvikling og forbedring af FOLKS og vores ydelser.
CHIT CHAT WITH FRIENDLY FOLKS
FAQ
Vores kontorassistance indebærer hjælp til en bred vifte af administrative og praktiske opgaver såsom frokostklargøring og rengøring, opfyldning og rengøring af kaffestationen, postsortering, funklende rene mødelokaler, indkøb og bestilling af forsyninger og kontorartikler og diverse ad hoc-opgaver. Vores kontorassistenter er fleksible og tilpasser sig jeres specifikke behov og ønsker.
Vi tager fortrolighed og datasikkerhed meget alvorligt. Vores kontorassistenter underskriver fortrolighedserklæringer og følger strenge sikkerhedsprotokoller for at sikre, at jeres data og oplysninger behandles med den største sikkerhed og fortrolighed.
Ja da! Vi har fuld forståelse for, at virksomheders behov kan ændre sig over tid. Vi er fleksible og tilpasser vores kontorassistance, så det skræddersys til jeres skiftende behov. Vi er altid lydhøre overfor jeres ønsker. Sådan sikrer vi os, at vores kontorassistenter bidrager med lige netop det, I har brug for.
Har I flere spørgsmål, eller ønsker I at høre mere om vores kontorassistenter, er I velkomne til at kontakte os. Vores team er klar til at besvare alle spørgsmål og hjælpe jer med at finde den rette løsning til netop jeres behov.